Merhaba sevgili anneler,
10,5 aylık oğlum var. Biraz neler yapıyoruz ben bahsedeyim size. Sizler de gününüz nasıl geçiyo ,neler yapıyosunuz yazarsanız fikir olur güzel olur 🤗
Mama ve ek gıda ile besleniyor.Sabah 5te mama içip 7ye kadar uyur uyanık oluyo 7 civarı kalkıyo. Alt,kıyafet değiştirme,kullandığı damlalar,yürüteçe tutunarak yürüme,oyunlar olarak 10’a kadar oyalanıyoruz o ara kahvaltılık bişeyler (pankek,peynir,yumurta,meyve püresi artık neyse menü) yedirip 10 civarı uykuya yatırıyorum. Normalde beşikte uyurdu ama artık beşikte sallarken ayağa kalkıyo ve asla yatmıyo malesef ki asla yapmadığım şeyi yaparak ayağımda uyutuyorum. 12 gibi kalkıyo yoğurt ya da çorba,muhallebi gibi bişeyler daha yiyor. Dişleri hala çıkmadı yeşil soğan veriyorum bazen eline. Kendi yaptığım ya da hipp markasının bebe biskübisinden 1-2 adet atıştırıyor oyun oynarken falan. 3-4 e kadar oyun oynuyoruz.Legoları takıyorum o çıkartmayı seviyo. Karton kitaplara bakıyor. Tabii oyuncaklarının çoğunu önce yiyo sonra oynuyo😄 Anne,baba,dede,mama diyor bay bay,gel gel,alkış, ce ee bunları yapabiliyor.
Bu ara başını sağa sola sallama oldu gülüyo bunu yaparken anlamadım. Tv,telefondan bişey izlemek yok ama bebekken mememi tutması için malesef biraz izletmiştim 1-2 dk. Sadee merak edip telefonu eline alıp bakıyo ışıkları yanıyo dokununca biraz bakıp bırakıyor. Arabaların tekerleklerni döndürüyodu bu beni korkutmuştu ama şimdi normal ittirerek oynuyor.
3-4 te tekrar uykuya uyanması 5-6 gibi oluyor. Saat 10a kadar yine koşturma başlıyor tabii. Yemek yaparken yürüteç ya da mama sandalyesine koyuyorum. Yürüteç zararlı biliyorum ama yürüteci daha çok dışında ittirerek yürüme arkadası gibi kullanıyor. Kanepeden,kapıdan vs destek alarak sıralı yürüyor. Ama çok hırçın elinden bişeyi alınca ya da zararlı bişeye uzanacakken oğlum hayır deyince onu engelleyince aşırı sinirleniyo yumruklarını sıkıp bağırıyo. Yürüteçteki oyuncakların hepsini kırdı kopardı. Dışarı da çıkıyoruz. Haftasonları köye gidiyoruz orda bisiklet,akülü araba,salıncak böyle oynuyo gün daha iyi geçiyor.
Yine roman yazdım galiba 🤦🏼♀️🙈😄Bazen gün içinde nasıl oyalasam bilmiyorum kartlarla falan da oynuyoruz. Başka neler yapabilirim acaba.
Sizler neler yapıyosunuz?🤗💙