Aleynameva 40’ı çıktıktan sonra okumaya başladım. İlk önce siyah beyaz kitaplar aldım. Büyük ve basit görselli.
3 aylık olduğunda kendi de kavrayabileceği, hışırtılı ve diş kaşıyıcılı kitaplar aldım.
6 ay itibariyle dokun hisset kitaplar aldım. Usborne ve DK yayınlarının kitaplarından tercih etmiştim.
1 yaşından sonra her kitaptan aldım. İlk tercihim sesli kitaplar ve kapakçıklı kitaplardı. Bir de büyük görselli, az yazılı hikaye kitapları. Sesli kitapları İş Bankası Kültür ve Usborne yayınlarından tercih ettim. Kapakçıklı kitapları Nosy Crow, büyük görselli kitapları da her yayınevinden aldım. En sevdiği İş Bankası Kültür Yayınlarına ait “İşte Ben!” kitabıydı.
Sonrasında zaten her kitaptan almaya başladım. Hareketli, büyük görselli, aktivite. Şu an 23 aylık. En sevdiği kitapları;
10 Tatlı Ayıcık,
Büyük Sorular Kitabım,
Büyük Sorular Kitabım Hayvanlar,
Benim İlk Yapıştırmalarım tüm serisi,
Okula Başlamadan Önce Bilmen Gereken Her Şey.
Bu kitaplar çok uzun zamandır favorisi ve birçok şey öğrendi bu kitaplardan. Hikaye olarak bir kitaba bağlı kalmıyoruz, kendi hikayemizi kendimiz oluşturuyoruz görsellerden veya gün içinde yaşadığımız olaylardan.☺️