homosapiens 4buçuk aylık bebeğim bazen gece hiç uyanmıyor sabah 5,6 bazen 7gibi emip bidaha yatıyor acaba uyandırıp emzirmeli miyim bu arada 10.30 11 gibi uyuyor aksam
Durukusunannesii homosapiens 5-6 saat uyandırmadan durablrler bence uyandırmayın Benim kızımda öyleydi smdi 7 aylık 4 saatte bir uyanıyo 😂
haziranin25i homosapiens benim kızımda uyanmıyor geçen gün uygulama da böyle bir bilgi vardı acikmadigi zaman uyandırıp beslemeyin diye hatta ekran görüntüsünü eşime attım bulursam paylaşayım
Sln20 homosapiens Benim kızım da uyanmazdı zaten büyümüş artık gerek yok uyandırmanıza uyku da lazım.
Mira61 homosapiens benim doktorum uyandırma demişti besin kadar uykuyada ihtiyaçları var zaten acıkırsa uyanuyorlar
Pinky35 Canım o aylarda 6/7 saat uyanmadan uyamaları normal die biliyorum 😅 bizimde öyleydi şu an 8 aylık bazen saat başı uyanıyor 🤣