10 aylık oglum ilk defa gece uyuturken kefir içirdm normalde hergub yemeklern yanına veririm ama gece ilk defa icti 120 cc bitirdi ancak uykusu oldugu halde uyumadı eşimde 90 cc mama yaptı doymadi ac o yuzdeb uyumuyor dedi baya kefir icti dedm her zaman mama içiyordu toksa içmez zaten dedi 90 cc mamayı da icti uyudu 11 de 12 buçuk olunca ağlayarak uyandı su verdm icmedi mama verdm icmedi salladm cok ağlıyor sabah 6 bucuga kdr ağladı uyusada en fazla 10 dk sonra ağlayarak uyandı dogdu doğalı ilk defa böyle oldu dis çıkarırken bile bu kdr aglamamisti cokmu geldi içtikleri rahatsız mi oldu yoksa dün 10.ay atağına girdi o yuzden mi bilemiyorum 😫