Bana da az geldi ortalama 200 gram alması gerekiyor aslında haftada küçük daha çünkü hızlı kilo alıyorlar . Emziriyo musunuz doydugundan eminsiniz değil mi ? Benim oğlumda ilk aylar öyle olmuştu emiyor sanmıştım ama doymuyormuş aslında sarılık gelişmişti . Bence baska doktora daha gidin