Benimde 2.si planlı sezeryandi 22sinde olacaktı ama ama aniden sancilanip 20sinde apar topar acile gitmiştik 8cm acilmam varmis sabahın 7sinde drumu arayıp getirmişlerdi 😁 devlette oldum ve 2.sezeryan ağrı vs hiç olmamıştı hayırlı doğumlar druna güven 😊