Bizde 4 ay 4 günlüğüz tadımlar için de erken olduğunu söyledi doktorumuz ileride alerjik olma ihtimali yüksek oluyormuş erken beslenmeye başlayan bebeklerde biz mamayı da severek içmiyoruz ne biberonla ne kaşıkla ne de şırınga ile. Hipp markanın kaşık mamasını denememi söyledi.. doğru düzgün emmiyor mana içmiyor ne olacak sonumuz merak ediyorum 😔