Arkadaşlar bebeğim 4 ay 8 günlük sağlık ocağı vegaferob adlı kan ilacını verdi iki gün kullandim geceleri sık ağlayarak uyanmaya başladı hergun kakasını yapardı uc gundur yapamıyor sanırım kabız yaptı sanırım icerisindede paraben varmış sonra farkettim dün vermedkm ilacı gece rahat uyudu ilacı değiştireceğim ferrum önerdi doktorumuz aranızda kullanan varmı yada sizler ne kullaniyorsunuz