Ugbet
Anekdot
Momteach
biz alerji profesörüne götürdük 4. aydan itibaren özel bir hastanede. doktor kesin alerji diyordu ama çoğu şeyi kesmiştik ne olduğunu anlayamadık. en son brokoliden sonra olmuştu yanlış hatırlamıyorsam. diyet uyguladı doktor, çocuğumu besledim fakat hiç kilo almadı. daha sonra comidagen markalı alerji mamasını verdi. oda hiç bir zaman kilo aldırmadı. hem emzirdim hem bu mamayı verdim. şu an bebeğim 17 aylık olmasına rağmen 8 kilo. Boyu normal fakat kilosu hep geri kaldı. ilk 6 ayda kilo almazsa daha sonra yakalayamıyor çünkü. bizim kilomuz hiç bir zaman düzgün artış sağlayamadı. doktor her türlü testi yaptı yumurta, süt negatif çıktı. sonra kalbine baktıralım ne olur olmaz dedi kalp için aynı hastanede başka prof a götürdük problem çıkmadı. yaptırdığımız her kan tahlili ve test normaldi. en son 8-9. ayda ben tüm her şeyi yemeye başladım yavaş yavaş bir problem olmadı geçti. bir arkadaşımın çocuğuna da doktor alerji demişti onunda mesala 4, 5. ayda geçmişti diyetten sonra hemen. ha kilo alacak derken fışkırır kusma oluyordu yine almıyordu. gastrotuss muydu neydi adı bir kaç ay onu kullandık reflü de olduğunu söylediği için doktor. daha sonra mukuslu kaka hiç geçmiyordu diyet yapsamda, en son bu profosör biogaia damla verdi. onu kullandık 3-4 ay galiba sonra kakası düzeldi. ama ne mama ne başka birşey kilo aldıramadık. doktorda kabullendi 3 yaşından sonra yakalar dedi kilo olarak diğer çocukları. şimdi geçen ay gastro uzman dr a götürdük oda bu nutricianın içecek mamaları var gelişimi geri kalan cocuklar için onlardan verdi bakalım kullanıyoruz.