Kırkımız çıktı sevgili anneler. İlk 2 hafta göğüs uçlarım yaraydı kalkan ve krem takviyesiyle iyileştirdim. Şimdi tekrar yara oldu. Ya önceden tam iyileşmemiş bilmiyorum ya da başka bir şey. Şimdi tekrar kalkan ve krem uyguluyorum 1 haftadır ama hala iyileşmedi. Nerde hata yapıyorum. Acaba bebek yanlış mı emiyor hala öğrenemedi mi doğru emmeyi. Dikkat ediyorum meme ucunu emmiyor tamamını alıyor ama ilk başta emerken ucunu alıp hüpleterek tam kısmı alıyor gibi yapıyor. Bundan olabilir mi yoksa başka bir şeyden mi 😔