endegerlimoglumm burda görmüştüm bu çayların iyi geldiğini yazmışlardi. ikisini aktardan alip beraber demleyip için diyodu. ama ben ayrı ayrı sallama şeklinde aldım yinede faydası olur mı ki. ayrı içsem yada bizzat kendisini mi almam gerekiyodu
NazliBltHy endegerlimoglumm tohum hem daha uygun hem de daha etkili papatyayı ilk defa duydum çokda severim alayım bende
endegerlimoglumm NazliBltHy papatya sakinlik veriyomus uyku yapiyomus diye duydum 😃😃😃 uykusuz bi bebeğim var da. doğru mu bilmiyorum ama hiç arastirmadim da bak gideyim de netten bakayim
NazliBltHy endegerlimoglumm evet ben çalıştığım zaman Günde 2 bardak mutlaka içiyordum sakinleştiriyor sanki yorgunluğumu alıyordu akşamları da rahat uyuyordum.. ☺️ Ben bebeğe zararı yok diye biliyorum