4 gün önce spinal oldum ve bacaklarımda his kaybı oluştu, bu durum başına gelen var mı ne yapmam lazım, afedersiniz bir de küçük tuvaletimi tutamıyorum altıma kaçırıyorum 😞 O kadar zor durumdayım ki, bebeğimi de kendi başıma kucağıma alamıyorum çok zor günler geçiriyorum dualarınızı esirgemeyin 😞