Liay borooshbaby kullanıyorum beni 3 aylıkken başladık (aslında Yenidoğan’daki itibaren kullanılıyor ama ağlamıştı kullanamamıştım) şimdi 1 yaşında hâla kullanıyorum. Bebeğe göre ayarlanıyor.
2 dezavantajı var
1) öne doğru kullanamıyorsunuz sadece 15 dk tavsiye ediliyor
2) kumaş terletmeyen pamuk ağırlıklı bir kumaş olduğu için yıkamaya pek gelmez. O yüzden ağız yanına denk gelen havlularını da kullanıyorum. Alırsanız mutlaka onlardan da alın. Gerçi ben kumaşından çok memnunum yumuşacık ama sık yıkamamak lazım işte.
kalan birçok şey bence birbiriyle benzer.
İnstagramda inceleme yazıları da var borooshbaby etiketiyle aratabilirsiniz.