Sevgili anneler,
biliyorum bu sorun bitmiyor, bitmeyecek… kimbilir kaç kere soruldu. Perşembe akşam doğum yaptım yani 1.5 günlük anneyim. Çok şükür sütüm var, bebeğim de emmeye hevesli. Ama problem şu, günde kaç adet çişli bez yeterince beslendiğini gösteriyordu?