Merhaba kızlar 1 aylık bebeğim var bazen kucağımda uyuya kalıyor iyice daldıktan sonra bırakıyorum. Belli süre sonra sayıklamaya mırın kırın etmeye başlıyor fazla şekilde ama kucagımdayken hic problem yok. Huzursuzmu uyuyor demek bu ne yapabilirim bunun icin? Yardımcı olursanız sevinirim🙏