gurbet_gelini12 https://ibb.co/CPtNHMm her ıkı elımde bu hale geldı perısan halde ne yapmam lazım ne sürsem gecer
gurbet_gelini12 gurbet_gelini12 bılen bırısı varsa bana akıl versın neden böyle olmuş olabilir cok deterjan kulanıyorum camasır suyu farklı farklı deterjanlar kulanıyorum ondan olmus olabılırmı
Sevda44 gurbet_gelini12 madecasol die bir krem var çok iyi doğumdaki dikişlerimi bile 2 günde geçirmişti
E_doga gurbet_gelini12 evet bende de öyle olur zaman zaman. La roche lipikar sürüyorum ya da vazelin . Bir de eldiven kullanmaya özen gösterin
Sibell777 gurbet_gelini12 ee bi zahmet tabkide ondan vucüdun derisini attırıp zedeliyorsunuz bence az ara verin ne bileyim ben eldiven kullanın elinizi doktora gösterin muhakkak
mucizelerin_annesi gurbet_gelini12 bence doktora gitseniz iyi olur kizinizada geçmişse bulaşıcı el ayak hastalığı falan olabilir
gurbet_gelini12 Sibell777 enfeksiyon tutmus acıl doktoru cagırmam lazımmış krem vermedı Antibiotikum yazması lazımmıs