Alya34 yaptır kurtul cnm ya 23 aylık ben yaptırdım öyle böyle diye erteledim . Postlarıma bakın isterseniz . Çok panik yapmıştım . Ama geçti gitti iyileşti bile . 1 aylıkken de ağlıyor canı yanıyor 2 yaşında da aynı şekilde . Yaptırın kurtulun . Mecbur 2 ,3 gün canı illaki yanacak . Netice de et parçası kesiliyor . Biz istiyoruz hiç ağlamasın . Ama öyle bişe yok çok doğal 🤲 geçip gidiyor iyi ki diyoruz sonra