Duyguilda Yasmink 2 aylık . 50mg kulllanıyorum siz ? Sütünüzü sağıyor musunuz direk emziriyor musunuz?
Yasmink Duyguilda benim de 2 ay 20 günlük 25 mg kullanıyorum valla hiç öyle sağım falan yapmıyorum içiyorum emziriyorum çok az geçiyomuş zaten süte doktorum dediği bir de hemen öyle kandan atılmıyo zaten
Duyguilda 1176asklarim öyle mi teşekkür ederim bana da doktorum çok az da olsa geçiyor dedi . Kafama takıldı inşallh bir sıkıntı olmaz
Dd1619 Egem06 acaba bı hocaya mi görünseniz.beoki doktorluk olmayabilir.Yakin bı arkadaşım yaşamıştı böyle bı durum.doktor bişey yapmadı hocaya gitmişlerdi.Dua falan vermisti
Duyguilda Yasmink bana da az geçiyo kullanan çok anne var demişti ama senin yerinde olsam ilk etapta 4 saatlik sütü sağarım ilaçsız sütü verirmm demişti bi süre öyle yaptm ama artık o süreç içinde meme istediği için çok huysuzlanıyor
Biscolataerkegim Egem06 Aa öyleyse tabiki senin tedavini devam ettiren doktor değiştirmeli. Numarası falan yok mu arasan ?
Egem06 Nisa_Ada_Momy_Dilsad öncelikle teşekkür ederim ilaca başlayalı 8 ay oldu ama 2 kere yaşadım tüm vücudum kasılıyor 😟ellerim havada kalıyor düşün kimseyi Bile arayıp haber veremiyorum o derecede 75 ml efexsor kullanıyorum
Egem06 Biscolataerkegim 😜😜daha önce kızımdan denemiştim canım onun doktoruna yazmıştım tenezzül edip bakmadı bile 🤣