Bursa97 turunculuanne bizde doktor kontrolünde kullandık canım zaten doktorumuz verdi yani kendi kafamıza göre değil şimdi sadece uyusun diye kendim verdim
Tugcecakir Bursa97 canım kullandığın damla muhtemelen zyrtec alerji damlası benim bebeğimde kullanıyor o damlanın bir zararı yok uzun süre kullanıma uygun bir damla benim bebeğimde kullanıyor
Bursa97 Tugcecakir ya biz zaten başta uyku yaptı sersemlik yaptı diye bıraktık sonradan işte hiç uyumayinca kendiside huzursuz olunca uyur belki diye verdim oda ne hikmetse uyumadı 🤣🤣
Tugcecakir Bursa97 normalde kesinlikle uyku yapar aslında ama tabi diş yada başka bir sancısı varsa ondan uuıyamıyor olabilir. Bide kilosuna göre veriliyor genedel
Erkek_bebik Bursa97 dr verdıyse kesınlıkle kullan bana kullanmadm dıye cok kızdıı doktor , astıma çevırır dedı. Ciğerlerını dinleyıp anlıyor onlar o yüzden verıyolar sakın kullanmamazlık yapma cnm , cocugn uykuyada ihtıyacı var
Bursa97 Erkek_bebik öyle canım ama sonra doktor kontrolünde bıraktık biz yani kendi kafamıza göre değil
Nuray1 Bursa97 bizde kullandık o damlayı uyku yapmasını da çok sevmiştim ama Doktor suan bırakırdı uyusun diye verme sakin onu dedi alerji doktoruna aynısını dedı nolur nolmaz canim bı dahaki sefere verme bence ben 2 doktora da sordum bunu
Nehirr16 Bursa97 lafı nerden anlamışsın çözemedim sorma nedenim bndede var polen alerjisi bebegimde olsa hemen anlaşılırmı küçük ya nasıl anlaşılıyor ondan sordum
Bursa97 Nehirr16 canım kusura bakma bu aralar bizim bebek çok zor donemlerden geçiriyor bizi mama yemiyor asla uyumuyor sürekli ağlıyor ne gecem belli.ne gündüzüm yanlış anlayıp.yanlis cevap vermiş olabilir tekrar kusura bakma