Serrakus Hayırlı geceler 🌺 doğumdan ne kadar süre sonra adetinizi oldunuz ve kanamaniz yoğun oldu mu acaba?
AbsXxxl Yigitarasyunus bende oldum sandım ama pembe akıntı geldi bitti karnımda ağrıyor oysa sizindemi öyleydi
Serrakus Fencimam ya 9 buçuk aylık kahverengi leke olmuş çamaşırında az bir şey olsun zannettim sonra ped koydum yine aynı çok az başka da olmadı 3 gündür 😔 Allah’ım çok korkuyorum kafamda 40 tilki dolanıyor sabahı edemiyorum 😣😢😓
VERA19 Serrakus 40.günden 10 gün sonra,yani doğumdan sonra 50.günde adet olmuştum.Her zamankiler gibi sürmüştü🌺
yuksekipek Serrakus ben kırkım cıkmadan oldum adet 35 günlükken felan dogum kanamam cabuk bitti benim o yuzden erken oldum belkide adet degildi kanamaydi ama bn oyle dusunuyorum