Burdefff Merhaba arkadaşlar yoğurt tadımı yapıcaz. Her gün taze mi mayalamak gerekir yoksa küçük kavanozlara mayalasam 3 gün boyunca yeni açılan kavanozdan tatsa olur mu?
Btleylul_05 Burdefff olur bence sorun olmaz ben öyle yapmıştım 8 aylık olduk bir sorun olmadı sonuçta kavonozları verceceğin zaman açacaksın bi sorun olmaz o yüzden
Burdefff Btleylul_05 aynen öyle zaten tadım yaptığı için yoğurt bitmeyecek bile. Her seferinde baştan mayalamak zor olur sanırım