Iyi geceler hanımlar. 2 ay 13 günlük bebegim var. Şimdi yeni bn ve esim salonaydık oglum odada uyuyordu birden çığlık atarak ağlamaya başladı ama çok kötü bağırarak. Bu durumu yaşayan anneler var mı acaba. Bir kac kere oldu. Odada tek olunca oluyor sanirim bugün onu gözlemledim bir daha yaptirmiyicam. Çünkü ana kucağı yatağında salonda yanimda yatırıyorum küçük gözümüz önünde olsun diye. Yeni uyudu iste odaya koydum bende çay içip yatacaktım. Çiğlik çığlığa bağırarak ağladı koşarak geldim aldim kucağıma sakinleşti. Sarildim biraz konustum. Emdi şimdi geri uyuttum. Yani bu durumu yaşayan var mı cok korktum elim ayağım boşaldı resmen. 😔😔