Hanımlar iyi geceler bugün kızımın burnunu serum fizyolojik yaptık eşimle şırınga ile kurumuştu yumuşatır aspiratörle çeker dedim öyle yaptım yaptıktan sonra 2 saat sonrasında burnu akmaya başladı anlamadım bugün bi kaç kere de hapşırdık 1 hafta önce grip ti ama iyileşti anlamadım yine mi grip oldu ya bi yazın allah aşkına