Yaseminci sanırım bu uygulamada okumuştum kendi aklımda kalanca ifade edeyim bebeklerin ellerinde ve ayaklarında soğuk terleme olurmuş endişe etmeyin diyodu sebebi ise bizden ona geçen kan yıkıma uğrarmış, onların kendi kan hücreleri oluşurmuş yavaş yavaş ben böyle okumuştum