2 saat öncesi resmen komalik oldum karnıma yumurtalıklarıma sidetli sanciyla acile gttim kum döküyorumsun dediler ilac olrak emziriyosun diye DEXOFEN VE BUSCOPAN verdi 6 saat emzrimiceksin dediler birdaha o agriyi yaşarım korkusu var icimde agri gidermek ve bidaha yaşamamak icin lutfen evde nabiyosunz paylaşın coculalrim perisan oldular kaynnamda duramamışlar beni istiyorlar bu agriyi yaşamak doğumdan zordu