Mervedefnebelinay Kizlar emzirme döneminde lazer yaptıran var mı bir kesim emzirmenin bitmesini bekle diyor diğer bir kesim ise birşey olmaz. Doktorum ile görüşeceğim bu konuyu fakat aranızda tecrübe edinen annelrimiz varsa bilgi almak istiyorum ?
ayse_seker Mervedefnebelinay bende bekleyeyim şurda bende yapacağım ama çocuğa zararlı olur diye bekliyorum
Aslmra80 Mervedefnebelinay yeni başladım ilk seansını yaptırdım 9 aylık kızım normalde 6 aydan sonra başlayabilirsin diyorlar
Aslmra80 ayse_seker öyle söyleyin o zaman emziriyorum radyasyon var demek yerine. Herkes 6 ay sonra yaptırabilir diyor sonuçta yani uzmanlar öyle söylüyor