Bebeğim 3 aylık yaklaşık 3 gündür soğuk algınlığı var. Doktoruna götürdük bitkisel şurup ve serum fizyolojik verdi. Ateşini ölçün ıslık sesi gelince acile getirirsiniz dedi.
ateşi yok anne sütüyle besleniyor. Beslenmesinde de sıkıntı yok kakasını yapıyor. Yaklaşık bir saattir ıslık sesi geliyor. Bu durumla karşılaşan anneler nasıl çözdünüz önerileriniz var mı ?