Buse8 zeytinyağı asitli mi değil mi bilmiyorum araştırırım ama doktorlarda öneriyor.
Araştırdım evet asit varmış ama çok az miktarda yağ asidi açısından çok zenginmiş ve zeytinyağıyla bebeğe masaj yapıldığın da hasta olduğunda öksürüğünü hafifletir, boğazının yumuşamasını sağlarmış ve rahatlamasını ve iyi uyumasını sağlarmış.
Zararlı değil.