Merhaba herkese. 2 buçuk aylık oğlum var. Yaklaşık 1 buçuk aydır akşamları bebeğimi emziremiyorum doğru düzgün. Saat 7-8 oldu mu başlıyor. Yan yatırdığım anda ağlıyor kendini geri atıyor ağlıyor ayaklarını çırpıştırıyor. Ama mama verdiğim zaman mamayı gayet güzel çekiyor memede yaptığı gibi yapmıyor. Herkes kolik, akşam huzursuzluğu diyor ama ben ikna olamıyorum. Gaz sancısı olsa diyorum mamayı da emmez ağlar. Gündüz gayet güzel hem mama hem anne sütü veriyorum ikisini de emiyor yiyor ama akşam 7 olduğu zaman uyuyana kadar 12-1 meme veremiyorum çırpınıyor mama içirebiliyorum sadece. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Her akşam aynı durum çok yoruldum artık..