balarisi_2019 Sevgili anneler biri 7 yas diğeri 20 aylık iki oğlusum var. Trabzon’dan İstanbul a gideceğiz bu ay sonunda. Dışardan çocuklarıma yemek yedirmek istemiyorum dokunur ishal okurlar diye. Evde neler yapıp yanıma almalıyım? Tavsilerinze ihtiyacım var 😊
Aybersa balarisi_2019 benim oğlum da 13 aylık, krep tarzı pankek yapardım , atıştırmalık kurabiye vs ,zaten yiyebilirler ,meyve sebze alırım yanıma artı olarak 🤗