Merhaba arkadaşlar, bir oğlum vardi birde kızım oldu çok şükür bir haftaligiz sorum şu; yenidoğan bebeklerinizde genital bölge nasıldi bizim vajinamizda iç dudakta morluk mavilik gibi bir görüntü var bu normal mi zamanla düzelir mi çocuk doktoru pek onemsemedi bu konuyu, doğum esnasında diğer çocuk doktoru vardı oda muayene etmiştir illaki yine birşey diyen olmadı, bu normal bı durummu aydınlatırsanız sevinirim