bakma-bana4 Hanımlar bebeğim 15 aylık toplam 8 dişimiz var 4 üstte 4 altta yalnız üst ön dişlerimizde iki tanesinde sarı lekelenme var ya bildiğin sarı . Bu neden olur internetten baktım ama emin olamadım bilgisi olan bilgilendire bilir mi ?
75kinalikuzu bakma-bana4 antibiyotik kullandıysan ondan olur yada ateşlenince oluyor benim kizimda oldu dr ilerde geçer dedi geçti kendiliğinden
Sngl1701 bakma-bana4 benim oğlum da da ilk sarı lekeler oldu sonra siyah lekeler oldu fırçalayın her yemek ve süt içtikten sonra yoksa siyahlaşır
bertn bakma-bana4 benimde 13 aylık olacak aynı durum sararmış ve her zaman da fırçalarım üst dişleri iki tane var ikisinde sarı çok üzülüyorum
bakma-bana4 75kinalikuzu hayır antibiyotik kullanmıyorum be kendim ne bebeğime ama bilmiyorum doktorumuza günümüz geldi mi sorucam
bertn bakma-bana4 bende çok üzülüyorum neticede dört beş yıl var dökülmeleri icin elimden geldikçe temizlerim sizin kac aylıkken çıktı