salcali_yumurtaaa bende aynı sekılde o agrı acı benı öldürüyoru ama ben farketmeden soguk alıyomusum oyuzden oluyomus kullanmadıgım ılac yontem kalmamıstı ılac bıtıyodu benım enfeksıyon gerı gelıyodu bıde sezeryan cok kotu oluyodum neysekı ayaklarımı sırtımı sıcak tutmaya baslayınca duzelmeye basladı ama limonlu suda cok ıyı tum vucuda ıyı gelıyo sadece ıdrar yolu enfeksıyona degıl