Biontech aşısı için üreme azaltıyor diye bir dedikodu dolaşıyor kimin üremesi azalmış, kim kısır olmuş gerçekten çok merak ediyorum. Tabii ki her şeyde olduğu gibi bu aşıların da bir yan etkisi olacaktır ama şimdi ama yarın. Aşı daha gelmeden denek olarak kullanılan tanıdıklarım var, içinde tsnsiyon rahatsızlığı da olan var, şeker de var, kalp de var. Uygulama üzerinden her gün nasıl olduklarını açıkladıkları testi çözüyorlar. 2 yıl boyunca takip edilecekmiş. Ay edilsin de 2 sene geç bir süre işte. O yüzden nasıl kısırlaştırdığı ortaya çıkmış ? Hoş bu iki aşıya da çok güvendiğimden değil ama sırf yurtdışına seyahat etmeye devam edebilmek için aşı olmak zorundayım