Oykuaygun canim benim ki de ayni sekilde ben aciktikca veriyorum 2 saatte bir bazen 1 bucuk saatte banyodan sonra. Biraz kilo aldi cevremdekiler obez olacak cocuk mamayi cok veriyorsun deyip beni korkuttular. 3 saate cikartmaya calistim yazik yavrum nasil agladi. Ben bildigimi okudum. Bebegim ne zaman acikirsa verdim tok oldugunda icmiyor zaten. Bazen 90 verdim bazen 120 doyduguna bagli olarak. Sonra doktora goturdum. Aciktigi zaman ver her bebegin sistemi farkli olur.sakin 1 saat dahi olsa ac birakmayin.kan sekerleri dusuyor. Bebeginiz sızı yonlendiriyor zaten. O hizli emmeler azaliyor daha sonra.suan 2 bucuk ayligiz.bebeginizin istegine gore hareket edin….