Mihribann11 Ek gıda dayız 8 aylik olduk ve halen bir düzene giremedik. Bazen yiyor bazen red ediyor boşa gidiyor yaptigim öğünleri.Pütürlü de alışmıyor bazen çiğniyor yada kusuyor , meyve ağzına sürdürmüyor. kızlar akıl verin ya ne yapicam böyle
Yelda35 Mihribann11 canım benim oğlumda öyleydi ilk cam rendeleye geçtim sonradan çatalla ezmeye pankek yapıp eline verin öyle alıştırdım
Hmtgce Yelda35 pankek yerken çok ısırır mi acaba ya korkuyorum öyle şeyler vermeye püre çorba falan veriyorum 🤦🏻♀️
Mihribann11 Yelda35 ilk zamanlar bende rende yaptım sonra çatal alışmış gibiydi de bir kaç kez kustu ogurdu artık ondan mi korktu yemiyor diş çıkarıyor du 2 aydır çıkmadı tabi osman mi bilemiyorum,
Yelda35 Hmtgce yok korkma ben panik atak hastası olarak alıştım 😂 ilk ortadan bölün verin eline korkmayın ağzının içinde eriyor öğürerek geri çıkarıyor küçük dilleri öne iktiriyor yani boğulma riski azalıyor tabi yine gözlem Yapın mutlaka
Mlkmhrrm Mihribann11 yavaş yavaş düzelir inşallah olmadı durumunuz varsa birkaç gün ara verip tekrar başlayın belki dhaa kolay alışır