fndmtlu Kızlar selam, bebeğim 3,5 aylık. ne yapsam düz yatmayı sevdiremedim. Yan yatırdığımda desteksiz uyuyor. Ama omurilik veya kemik gelişimi açısından acaba zararlı mıdır?
Kendincebiri fndmtlu benim bebeğim de 3 aylık ve ben elimden geldiği kadar yan yatırıyorum kusmuğunu yutma ihtimalini göz önünde bulumdırmalısınoz seviyorsa karışmayın öyle uyusun