Asiimmmm Tam adını ne olarak yazsam bilmiyorum. Temmuz da tatile gideceğim adetime denk gelecek gibi görünüyor. Daha önce duymuştum bir hap varmış içince adeti geciktiriyormus. Kullanan varmı acaba yardımcı olurmusunuz.
Ay-Bek Asiimmmm Ben de şuan tatildeyim regl günüme geldiği için doktora sorup içtim. Kadın doğum doktorum içebilirsin dedi. Mecburen içiyorum. Otelde hem sıcak hem 14 aylık çocuğun bakımı yemesi içmesi yapış yapış olurdum herhalde.
Ay-Bek Asiimmmm primolut-n bir sabah içtim kahvaltıdan sonra 10 gibi bir de akşam içtim yemekten sonra 7 8 gibi