Selam kızlar. Bebeğim 11 aylık ilk 2 dişi bu hafta içinde cıktı baya gec cıkardı yani 6 7 gün önce ilk dişi patladı aman aman bir sorun yoktu yanındaki de şişti zaten, neyse dün sabah da o patlamış gece uykuları sıfır gündüz de öyle. Huysuz bir bebekti zaten bu zamana kadar . Neyse dün gece hiç uyumadı bu sabahta mama sandalyesine koydum buzlukta 10 dakıka salatalık beklettim verdim eline damaklarına iyi gelir diye o sırada komsu cagırdı cama bi on dakıka falan onunla konustum geldim bir baktım salatalıgın suyynu baya emmişş üstünü falan da ıslatmış sonra corbayla meyveli yogurt verdim cok fazla yemedi doyacak kadar yani. Mama yaptım doymamıstır diye verdim içti. Tam uyutucam fışkırarak bir kustu hemen kaldırdım bogulacaktı az kalsın elim ayagıma dolandı ama herrrşeyi kusmuşş aşırı derce de cok kustu. 1 saatt sonra ateşlenmeye basladı hemen hastaneye görürdük 38.5 e cıkmıs doktor diş bu kadar ateş yapmaz dedi hastanede calpol verdiiler onu da kustu mama verdim obu da kustu idrar aldılar temiz çıktı ateşi falan da düştü diş döneminde basına böyle birşey gelen var mı yoksa o verdiğim salatalıkkktan mı üşüttü çok uzun oldu kusura bakmayın🙏🙏🙏🙏