Kızlar 31 Mayıs adet gördüm ve 8 gün az az geldi bitti şimdi akşam üstü hafif pembe soluk kahverengi leke gelmiş az az birdaha yok adet olmak istiyorum en iyi şekilde nasıl olurum lütfen yardımcı olun kucuck bebeğim var 2 aylık 2.5 yaşındada bı çocuğum daha var korkuyorum hamile kalmaktan çok dikkat ettik ama belki düzensizlik olmuştur dua edin adet olayım en kolay şekilde nasıl sökülürüm