Yani genelleme yapmak istemem her bebek farkli ama benim kuzu gibi uyuyan kendı başına oyun oynayan iştahlı yemek yiyen kizim gitti bambaska bisey geldi sanki. Geceleri 5 kez minumum kalkar kahvalti asla yapmaz istahsiz yemek yer dibimden ayrılmaz hep kucak ister bi saniye bos biraksam yaygarayi koparır yalniz 1 dk durmaz bebek arabasina oto koltuğuna mama sandalyesine oturmaz ayyy fenalik geldi