Tkn Benim bebeğimde öyleydi doktora goturdum iyi ki erken götürmüşüm gozde zayiflik varmis suanda damla kullanıyoruz 4 ay sonra gideceğim tekrar iyi olmaz ise gozluk kullanacak bebegim şuanda 1 yaşında gozlerini kasiyordu annem benim evham yaptığımi sandi ama iyi ki de goturmusum bebeğimi