Merhaba kızlar daha önce de konu açmıştım 16 günlük bebeğim var hamilelikten itibaren göğüslerim şişti büyüdü sertti . Bebeğimi aldım sağ salim kucağıma çok şükür . Bu kezde Mastit oldum elektrikli sağma makinası kullandım daha sonra hastane tipi kiraladım . Ne duyduysam yaptım masaj , sıcak su , lahana vs antibiyotik kullandım geçmedi ikinci kutuya başladım bu süreçte iki kez acillik oldum ateş düşürücüyle duruyorum devamlı içiyorum emziriyorum bebeğimi ne yapicam ben yok mu kurtuluşu artık iyice depresyona girdim