Sevgili anneler, kızım iki ay sonra 2,5 yaşına giriyor. Birkaç gündür kendi evimizden korkma gibi, hatta ilk gününde hiç konuşmama gibi hareketler sergiledi. Kendi evimizden korktuğunu da şurdan düşündüm. Sürekli türlü bahanelerle evden çıkmak istiyor, gezdirip geri döndüğümüzde de kısa bir süre sonra tekrar çıkmak istiyor. İstediği olmazsa üç saat ağlıyor bitkin düşene kadar. Evden çıkamayacağını anlayınca uyumak istiyor sürekli. Araba kullanan, onu sürekli gezdiren , ilgili anneyim. Bu haline akıl sır erdiremedim. Bir travma mı yaşadı, yoksa sendrom mu? Böyle bir şey yaşayan var mı veya aranızda psikolog var mı?