Merhaba arkadaşlar 3 günlük bebeğim var sarilik değeri 12.7 cıktı emzirmek için zor uyandiriyorum ilk bebeğim bir de doğru emzirmeyi bulamadım sanırım emzirmeyi tam bilmiyorum hem emzirip hem mama veren var mı aranızda yardımcı olur musunuz nasıl yapıcam sarılığı nasıl geçicek mamayı nasıl vermem gerek ve emzirmeyi nasıl yapıcam ağzı yoruluyor göğüste uyuyor