Pakize12 Arkadaşlar doğum yapalı 2 gün oldu göğüslerim taş gibi oldu bebeğim zor tutuyor ne yapmam gerek sık sıkta emziriyorum fakat çok acı çekiyorum🥺
Yelda35 Pakize12 canım sağ göğüsünğ boşaltman lazım emzirirken diğer göğüsünü sağ buzluğa at yoksa mastit olursun
Rainyellow Pakize12 sağmalısın çok taş gibi olduğundan sütün tazyikli çıkar bebeğin rahat ememez sağma makinan varmı