53 günlük bir kızım var gündüz uykusu hiç yok emerek uyuyor bırakınca uyanıyor yerine koyarken de aynı şekilde uyanıyor ama kucağımda uyumayı seviyor sürekli de kucağımda olmuyor bilmiyorum gündüz uyurken çok sıçrıyor durduk yere ağlıyor birden gözlerini acıyor bunlar normal mi sizde de oluyor mu , birseyden korkmuş olabilir mi