Cerentrsoglu mama verirseniz sütünüz az olur zaten. Yanlış anlamayın ben de mama verdim. Ama doktorumuz çok güzel takip etti ve mamayı kesti. Sonrasında bebeğime süt ve yumurta alerjisi teşhisi konuldu ve 11 ay diyet yaptım, hiçbir şey yiyemiyorum neredeyse ve mama takviyesi olmadan bebeğimin boy kilo gelişimi diğer bebekler gibiydi. Hatta boyu baya uzun. Benim bildiğim süt salgılayan bezlerde sorun yoksa ve bebeğiniz istediğinde, istediği kadar emzirirseniz sütünüz bol olur. İnstagram’da emzirenanne ve izmiremzirmedanısmanı hesaplarını takip edebilirsiniz. Ben emzirmeyle ilgili yaşanabilecek her sorunu yaşadım ve bu 2 hesaptaki postları okuyarak çok şey öğrendim.