İyi akşamlar herkese 🌼 bebeğim her süt içtikten sonra kusuyor bazen kesik kesik bazense krep hamuru kıvamında kusuyor. 36 günlük oldu bebeğim ondan önce de kusardı ama bu 3 gündür sürekli kusuyor sizce normal mi? bende tedirgin oluyorum 🥺 pazartesi doktora götürücem. Birde kaka yaparken kendini çok sıkıyor makatta hafif çatlak var yaparken çok ağlıyor kuzum onuda söyleyeceğim doktora başına bu şekilde gelen var mı?