prensinveannesininguncesi 15ocak2021 oioi almıştım ama o kadar para ödemeye gerek yokmuş wee baby kuzenim kullanıyor gayet de güzel
Sevgilimmm 15ocak2021 fazla paraya değecek bişey değil evet kullanışlı ama oioi nin ürünleri pahalı. Ben e bebekten almıştım.
15ocak2021 Kelebekkk34 benim kızım emzik kullanıyor herşeyi ağzında goturuyor faydalı olabileceğini dusundum
Haticedd Vala girdim bebek magazasina aldim marka takintim yok biberon ve emzik harici onlarda phlipsten sasmiyorum digerleri ne olursa
htceee98 15ocak2021 bugun ebebekten wee aldım.hemen yıkadım temizledim kullandık çok güzel bence fazla paraya gerek yok